reklama

Ja tomu nerozumiem

Práve som prišiel z práce a sadám rovno k počítaču, aby som sa s vami podelil o čerstvý zážitok. Do práce sa vozím vlakom, žiaden luxus, ale je to najlacnejšia alternatíva. Nejdem písať o hlúpych rečiach, ktoré si denne vypočujem vo vlaku, ani o nevykúrených vozňoch či rómskych spolucestujúcich s hubami na predaj... Rannou cestou na vlak si ako mnohí z vás na uši nasadím slúchadlá, pustím nejakú príjemnú muziku, a takto sa snažím príjemne sa naladiť do práce. Pri návrate z práce zvyčajne mením žáner a hudba ma udržiava v stave bdelosti, aby som cestou domov nezaspal. Inak tomu nebolo ani dnes. Vystúpil som na stanici a už som sa predieral obvyklou cestičkou domov. Plánoval som útok na chladničku, tešil som sa na sprchu. Oproti mne kráčala mladá dvojica, tak som sa im vyhol na kraj chodníka. V tom do mňa vrazili zozadu ruky, odsotili ma o dobrý meter dopredu. Veľmi som sa zľakol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)

Obzrel som sa a do tváre mi letela veta: „Dávaj pozor ko**t! Kam kukáš?!“ Vyložil som slúchadlá z uší a pozerám na pána s copíkom, asi tak okolo štyridsiatky. –„Čo to robíte?“ pýtam sa. „Skrížil si mi cestu ty ko**t!“– „Prepáčte, ale to musíte do mňa takto strkať, veď aj ja idem z práce a som unavený.“„Tak ty si ešte aj drzý!“– „Ja sa len chcem opýtať, či musíte do mňa hneď surovo strkať? Zľakol som sa.“„Tak ty neprestaneš? Ko**t drzý!“Tu sa pán začal ku mne razantne približovať, tak som sa obrátil smerom k bankomatu, kde som chcel pozrieť výplatu. Pán, krútiac hlavou, sa stratil niekde v dave. Neznámy pán ma stihol počas pár sekúnd sotiť, potykať si so mnou a premenovať ma na ko**ta. Nebyť bankomatu, hádam sa do mňa aj pustí. Ja tomu nerozumiem. Pracujem ako učiteľ na základnej škole. Decká vediem k tomu, aby konflikt riešili kľudnou cestou, pokiaľ možno s chladnou hlavou. Vždy sa na nich hnevám, ak sa začnú bezhlavo mlátiť a nezvážia iné možnosti. Ale toto?!Pripadám si zrazu zvláštne, že od nich chcem, aby sa správali rozumne, pritom sa dospelý človek správa takto. Možno učím jeho syna, alebo je to niečí strýko. V každom prípade je však zlým príkladom. Jediné, čo z toho beriem pre seba je nové pravidlo, ktoré poviem aj deťom.Ak narazíte na blbca, argumenty idú bokom! Treba sa otočiť a odísť.

Tomáš Nowak

Tomáš Nowak

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chalan, ktorý ma vraj len smolu na ľudí Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu